Elizabet's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Million Dollar Baby
2004, in 12 top lists Check -
2
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
3
Dumb and Dumber
1994, in 8 top lists Check -
4
Frida
2002, in 0 top lists Check -
5
The Others
2001, in 9 top lists Check -
6
Vanilla Sky
2001, in 2 top lists Check -
7
Monster
2003, in 3 top lists Check -
8
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
9
Amores perros
2000, in 17 top lists Check -
10
American History X
1998, in 12 top lists Check -
11
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
12
Death Proof
2007, in 3 top lists Check -
13
As Good as It Gets
1997, in 9 top lists Check -
14
The Gods Must Be Crazy
1980, in 2 top lists Check -
15
Precious
2009, in 4 top lists Check -
16
La môme
2007 — a.k.a. La Vie en Rose, in 0 top lists Check -
17
Ray
2004, in 3 top lists Check -
18
The Pianist
2002, in 21 top lists Check -
19
Dreamgirls
2006, in 2 top lists Check -
20
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
21
Seven Pounds
2008, in 0 top lists Check -
22
The Road
2009, in 1 top list Check -
23
Transamerica
2005, in 0 top lists Check -
24
In the Name of the Father
1993, in 7 top lists Check -
25
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 51