Frontyardninja's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Book of Eli
2010, in 0 top lists Check -
2
Billy Madison
1995, in 0 top lists Check -
3
The Crow
1994, in 4 top lists Check -
4
Being John Malkovich
1999, in 14 top lists Check -
5
Constantine
2005, in 1 top list Check -
6
Footloose
1984, in 2 top lists Check -
7
Hellboy
2004, in 1 top list Check -
8
Snowpiercer
2013, in 2 top lists Check -
9
Love & Mercy
2014, in 0 top lists Check -
10
Captain America: The Winter Soldier
2014, in 3 top lists Check -
11
Thor: Ragnarok
2017, in 3 top lists Check -
12
Knives Out
2019, in 4 top lists -
13
Moana
2016, in 4 top lists Check -
14
Hell or High Water
2016, in 4 top lists Check -
15
Sicario
2015, in 2 top lists Check -
16
Star Trek Beyond
2016, in 3 top lists Check -
17
Darkest Hour
2017, in 1 top list -
18
Obvious Child
2014, in 1 top list Check -
20
Fresh
2022, in 0 top lists -
21
Captain America: Civil War
2016, in 2 top lists Check