Gdecubellis's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
6
Jacob's Ladder
1990, in 3 top lists Check -
7
Memento
2000, in 27 top lists Check -
9
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
12
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
19
A Few Good Men
1992, in 3 top lists Check -
21
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
26
The Third Man
1949, in 37 top lists Check -
84
Planet of the Apes
1968, in 16 top lists Check -
88
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
126
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
136
Buried
2010, in 0 top lists Check -
152
Atonement
2007, in 6 top lists Check -
164
Anatomy of a Murder
1959, in 12 top lists Check -
178
Stalker
1979, in 22 top lists Check -
231
Rebecca
1940, in 23 top lists Check -
246
Tinker Tailor Soldier Spy
2011, in 2 top lists Check -
307
Arlington Road
1999, in 0 top lists Check -
308
The Salton Sea
2002, in 1 top list Check -
313
Zodiac
2007, in 14 top lists Check -
327
Transsiberian
2008, in 0 top lists Check -
328
Strange Days
1995, in 4 top lists Check -
329
Phone Booth
2002, in 0 top lists Check -
330
Identity
2003, in 1 top list Check -
331
The Game
1997, in 3 top lists Check -
333
Michael Clayton
2007, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 68