Georgiad's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
4
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
5
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
6
Memento
2000, in 27 top lists Check -
7
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
8
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
9
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
10
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
11
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
12
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
13
(500) Days of Summer
2009 — a.k.a. 500 Days of Summer, in 3 top lists Check -
14
Alien
1979, in 30 top lists Check -
15
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
16
Lost in Translation
2003, in 19 top lists Check -
17
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
18
Juno
2007, in 12 top lists Check -
19
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
20
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
21
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
22
Mulholland Dr.
2001 — a.k.a. Mulholland Drive, in 26 top lists Check -
23
Aladdin
1992, in 14 top lists Check -
24
North by Northwest
1959, in 30 top lists Check -
25
Some Like It Hot
1959, in 35 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 41