Gilla's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Everybody's Fine
2009, in 0 top lists Check -
2
Cast Away
2000, in 3 top lists Check -
3
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
4
The Fugitive
1993, in 8 top lists Check -
5
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
6
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
7
Rain Man
1988, in 14 top lists Check -
8
Brothers
2009, in 0 top lists Check -
9
Remember Me
2010, in 0 top lists Check -
10
Erin Brockovich
2000, in 8 top lists Check -
11
Thunderheart
1992, in 0 top lists Check -
12
Definitely, Maybe
2008, in 0 top lists Check -
13
The Sound of Music
1965, in 25 top lists Check -
14
Johnny English
2003, in 0 top lists Check -
15
Hachi: A Dog's Tale
2009, in 4 top lists Check -
16
Man on Fire
2004, in 1 top list Check -
17
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
18
High Crimes
2002, in 0 top lists Check -
19
Changeling
2008, in 1 top list Check -
20
127 Hours
2010, in 1 top list Check -
21
Dear John
2010, in 0 top lists Check -
22
Law Abiding Citizen
2009, in 0 top lists Check -
23
I Am Sam
2001, in 0 top lists Check