Gloryhornet's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Almost Famous
2000, in 9 top lists Check -
2
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
3
Casablanca
1942, in 39 top lists Check -
4
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
5
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
6
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
7
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
8
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
9
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
10
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
11
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
12
The Sting
1973, in 17 top lists Check -
13
Rocky
1976, in 20 top lists Check -
14
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
15
Scrooge
1951 — a.k.a. A Christmas Carol, in 4 top lists Check -
16
Juno
2007, in 12 top lists Check -
17
You've Got Mail
1998, in 4 top lists Check -
18
Back to the Future Part II
1989, in 6 top lists Check -
19
To Kill a Mockingbird
1962, in 18 top lists Check -
20
In the Heat of the Night
1967, in 17 top lists Check -
21
Chaplin
1992, in 0 top lists Check -
22
Dead Man's Shoes
2004, in 4 top lists Check -
23
Field of Dreams
1989, in 10 top lists Check -
24
Sita Sings the Blues
2008, in 3 top lists Check -
25
Stalag 17
1953, in 7 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 27