Greendragon00's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
0
This Is Spinal Tap
1984, in 22 top lists Check -
0
Toy Story 4
2019, in 4 top lists Check -
0
Strictly Ballroom
1992, in 7 top lists Check -
0
Muriel's Wedding
1994, in 3 top lists Check -
0
A Christmas Story
1983, in 4 top lists Check -
0
The Big Chill
1983, in 7 top lists Check -
0
The Right Stuff
1983, in 13 top lists Check -
0
The African Queen
1951, in 11 top lists Check -
1
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
2
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
3
American History X
1998, in 12 top lists Check -
4
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
5
Alien
1979, in 30 top lists Check -
6
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
7
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
8
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
9
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
10
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check -
11
Children of Men
2006, in 12 top lists Check -
12
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
13
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
14
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
15
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
16
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
17
Amadeus
1984, in 23 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 70