Hamslice5's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
3
Inception
2010, in 21 top lists Check -
4
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
5
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
6
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
7
District 9
2009, in 10 top lists Check -
8
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
9
Intouchables
2011 — a.k.a. The Intouchables, in 7 top lists Check -
10
Silver Linings Playbook
2012, in 7 top lists Check -
11
50/50
2011, in 0 top lists Check -
12
This Is the End
2013, in 0 top lists Check -
13
Seinfeld
1989, in 0 top lists Check -
14
Hercules
1997, in 4 top lists Check -
15
The Conjuring
2013, in 4 top lists Check