Hdog's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Addams Family Values
1993, in 1 top list Check -
2
True Lies
1994, in 5 top lists Check -
3
The Waterboy
1998, in 2 top lists Check -
4
The Darjeeling Limited
2007, in 2 top lists Check -
5
Superman
1978, in 11 top lists Check -
6
The Incredible Burt Wonderstone
2013, in 0 top lists Check -
7
Mission: Impossible III
2006, in 3 top lists Check -
8
RocknRolla
2008, in 0 top lists Check -
9
The Island
2005, in 0 top lists Check -
10
Road Trip
2000, in 1 top list Check -
11
Pretty Woman
1990, in 12 top lists Check -
12
The Expendables
2010, in 1 top list Check -
13
Never Been Kissed
1999, in 0 top lists Check -
14
Iron Man 2
2010, in 3 top lists Check -
15
Hotel Transylvania
2012, in 2 top lists Check -
16
John Carter
2012, in 1 top list Check -
17
Salt
2010, in 2 top lists Check -
18
The Boondock Saints
1999, in 2 top lists Check -
19
Fast Five
2011, in 2 top lists Check -
20
Serbuan maut
2011 — a.k.a. The Raid: Redemption, in 2 top lists Check -
21
American Gangster
2007, in 2 top lists Check -
22
In Time
2011, in 0 top lists Check -
23
X-Men: The Last Stand
2006, in 3 top lists Check -
24
Ice Age: Continental Drift
2012, in 2 top lists Check -
25
Cars
2006, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 573