HernanC's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
3
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
4
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
5
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
6
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
2001, in 31 top lists Check -
7
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
8
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
9
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
10
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
11
Nuovo Cinema Paradiso
1988 — a.k.a. Cinema Paradiso, in 20 top lists Check -
12
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
13
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
14
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
15
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
16
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
17
The King's Speech
2010, in 13 top lists Check -
18
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
19
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
20
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
21
District 9
2009, in 10 top lists Check -
22
Amores perros
2000, in 17 top lists Check -
23
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
24
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
25
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 46