Icr97's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
2
The Evil Dead
1981, in 8 top lists Check -
3
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
4
Dawn of the Dead
1978, in 15 top lists Check -
5
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
6
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
7
Raging Bull
1980, in 34 top lists Check -
8
A Christmas Story
1983, in 4 top lists Check -
9
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
10
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
11
South Park: Bigger, Longer & Uncut
1999, in 8 top lists Check -
12
The Killing
1956, in 15 top lists Check -
13
Up
2009, in 16 top lists Check -
14
The Incredibles
2004, in 13 top lists Check -
15
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check -
16
Casablanca
1942, in 39 top lists Check