Ilaria_ricci's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Amores perros
2000, in 17 top lists Check -
2
21 Grams
2003, in 3 top lists Check -
3
Drive
2011, in 8 top lists Check -
4
Annie Hall
1977, in 34 top lists Check -
5
Moonrise Kingdom
2012, in 9 top lists Check -
6
Her
2013, in 10 top lists Check -
7
Blue Valentine
2010, in 2 top lists Check