Imboss's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
2
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
3
Moon
2009, in 5 top lists Check -
4
A Bug's Life
1998, in 4 top lists Check -
5
The Jungle Book
1967, in 11 top lists Check -
6
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
7
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
8
X: First Class
2011 — a.k.a. X-Men: First Class, in 3 top lists Check -
9
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
10
Apollo 13
1995, in 6 top lists Check -
11
The Town
2010, in 0 top lists Check -
12
Rise of the Planet of the Apes
2011, in 2 top lists Check -
13
25th Hour
2002, in 7 top lists Check -
14
Shrek 2
2004, in 4 top lists Check -
15
Harry Potter and the Order of the Phoenix
2007, in 4 top lists Check -
16
American Pie
1999, in 6 top lists Check -
17
Cast Away
2000, in 3 top lists Check -
18
Tarzan
1999, in 4 top lists Check -
19
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
20
Night at the Museum
2006, in 3 top lists Check -
21
Mission: Impossible
1996, in 4 top lists Check -
22
Liar Liar
1997, in 4 top lists Check