Ioyo's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
4
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
7
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
9
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
10
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
11
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
17
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
26
American History X
1998, in 12 top lists Check -
50
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
54
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
55
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
56
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
1998, in 8 top lists Check -
59
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check