Joeblow521's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
3
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
4
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
5
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
6
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
7
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
8
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
9
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
10
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
11
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
12
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
13
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
14
Serenity
2005, in 3 top lists Check -
15
Primer
2004, in 6 top lists Check -
16
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
17
The Boondock Saints
1999, in 3 top lists Check -
18
Super Troopers
2001, in 0 top lists Check -
19
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
20
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
21
Brick
2005, in 8 top lists Check -
22
Starship Troopers
1997, in 9 top lists Check -
23
A Christmas Story
1983, in 4 top lists Check -
24
High Fidelity
2000, in 3 top lists Check -
25
Stranger Than Fiction
2006, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 51