Jsfrncscg's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
3
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
4
Inception
2010, in 21 top lists Check -
5
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
6
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
7
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
8
Memento
2000, in 27 top lists Check -
9
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
10
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
11
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
12
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
13
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
14
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
15
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
16
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
17
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
18
Manchester by the Sea
2016, in 7 top lists Check -
19
Arrival
2016, in 11 top lists Check -
20
Doctor Strange
2016, in 2 top lists Check -
21
Her
2013, in 10 top lists Check -
22
Doctor Zhivago
1965, in 17 top lists Check -
23
Solyaris
1972 — a.k.a. Solaris, in 27 top lists Check -
24
Eyes Wide Shut
1999, in 11 top lists Check -
25
Melancholia
2011, in 10 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 274