Juansatt's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Jungfrukällan
1960 — a.k.a. The Virgin Spring, in 10 top lists Check -
28
Lost Highway
1997, in 10 top lists Check -
43
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
46
The Third Man
1949, in 37 top lists Check -
54
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
57
Misery
1990, in 3 top lists Check -
58
Memento
2000, in 27 top lists Check -
60
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
61
Vertigo
1958, in 42 top lists Check -
62
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
68
Rope
1948, in 10 top lists Check -
70
Psycho
1960, in 39 top lists Check -
71
Pi
1998, in 6 top lists Check -
73
Persona
1966, in 25 top lists Check -
76
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
78
Mulholland Dr.
2001 — a.k.a. Mulholland Drive, in 26 top lists Check -
101
Elephant
2003, in 10 top lists Check -
111
Das Leben der Anderen
2006 — a.k.a. The Lives of Others, in 20 top lists Check -
115
Cube
1997, in 5 top lists Check -
116
Straw Dogs
1971, in 11 top lists Check -
120
Chinatown
1974, in 31 top lists Check -
121
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
131
The Boondock Saints
1999, in 3 top lists Check -
134
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check