Julesfmb's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Prince of Darkness
1987, in 1 top list Check -
2
The Fly
1986, in 11 top lists Check -
3
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
4
Assault on Precinct 13
1976, in 6 top lists Check -
5
Tetsuo II: Body Hammer
1992, in 3 top lists Check -
6
Avalon
2001, in 0 top lists Check -
7
Splice
2009, in 1 top list Check -
8
Suspiria
1977, in 17 top lists Check -
9
Brazil
1985, in 23 top lists Check -
10
Halloween
1978, in 17 top lists Check -
11
Sunset Blvd.
1950 — a.k.a. Sunset Boulevard, in 35 top lists Check -
12
The Descent
2005, in 4 top lists Check -
13
The Texas Chain Saw Massacre
1974, in 15 top lists Check -
14
Before Sunrise
1995, in 14 top lists Check -
15
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
16
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
17
Face/Off
1997, in 7 top lists Check -
18
The Evil Dead
1981, in 8 top lists Check -
19
RoboCop
1987, in 15 top lists Check -
20
Carrie
1976, in 11 top lists Check -
21
They Live
1988, in 7 top lists Check -
22
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop...
1964, in 37 top lists Check -
23
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
24
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
25
The Thing
1982, in 20 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 313