Ksrock's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
3
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
4
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
5
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
6
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
7
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
8
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
9
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
10
Whiplash
2014, in 14 top lists Check -
11
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check