Laslo_kovac's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
2
Ed Wood
1994, in 9 top lists Check -
3
Stalker
1979, in 22 top lists Check -
4
Charlie and the Chocolate Factory
2005, in 4 top lists Check -
5
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
6
12 Angry Men
1957, in 30 top lists Check -
7
Casablanca
1942, in 39 top lists Check -
8
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
9
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
10
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
11
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
12
Before Sunset
2004, in 18 top lists Check -
13
Serenity
2005, in 3 top lists Check -
14
Juno
2007, in 12 top lists Check -
15
Bronenosets Potemkin
1925 — a.k.a. Battleship Potemkin, in 27 top lists Check -
16
À bout de souffle
1960 — a.k.a. Breathless, in 29 top lists Check -
17
Trois couleurs: Bleu
1993 — a.k.a. Three Colors: Blue, in 19 top lists Check -
18
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
19
Yes Man
2008, in 1 top list Check -
20
Breakfast at Tiffany's
1961, in 9 top lists Check -
21
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check -
22
Kiss Kiss Bang Bang
2005, in 4 top lists Check -
23
21 Grams
2003, in 3 top lists Check -
24
Dark City
1998, in 6 top lists Check -
25
Rosencrantz & Guildenstern Are Dead
1990, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 165