Lizmorlock's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
2
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
3
Letters from Iwo Jima
2006, in 5 top lists Check -
4
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
5
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
6
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
7
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
8
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
9
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
10
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
11
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
12
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
13
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
14
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
15
American History X
1998, in 12 top lists Check -
16
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
17
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
18
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check -
19
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
20
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check