Lortay's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
3
Memento
2000, in 27 top lists Check -
4
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
5
Inception
2010, in 21 top lists Check -
6
Monty Python and the Holy Grail
1975, in 23 top lists Check -
7
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
8
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
9
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
10
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
11
American History X
1998, in 12 top lists Check -
12
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
13
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
14
District 9
2009, in 10 top lists Check -
15
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
16
Drive
2011, in 8 top lists Check -
17
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check