Loupshit's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
A Single Man
2009, in 2 top lists Check -
2
Sherlock Holmes
2009, in 3 top lists Check -
3
X: First Class
2011 — a.k.a. X-Men: First Class, in 3 top lists Check -
4
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
5
(500) Days of Summer
2009 — a.k.a. 500 Days of Summer, in 3 top lists Check -
6
Sherlock
2010, in 0 top lists Check -
7
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
2007, in 6 top lists Check -
8
Jumper
2008, in 1 top list Check -
9
Sherlock Holmes: A Game of Shadows
2011, in 2 top lists Check -
10
Third Star
2010, in 0 top lists Check -
11
Limitless
2011, in 0 top lists Check -
12
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
13
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
14
Memento
2000, in 27 top lists Check -
15
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
16
Captain America: The Winter Soldier
2014, in 3 top lists Check