Lucasma8's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
2
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
3
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
4
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
5
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
6
Pink Floyd: The Wall
1982, in 8 top lists Check -
7
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
8
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
9
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
10
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check