Lulimess's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
2
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
3
Rain Man
1988, in 14 top lists Check -
4
Notting Hill
1999, in 6 top lists Check -
5
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
6
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
7
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
8
The Mask of Zorro
1998, in 2 top lists Check -
9
About a Boy
2002, in 1 top list Check -
10
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
11
Das Leben der Anderen
2006 — a.k.a. The Lives of Others, in 20 top lists Check -
12
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
13
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
14
El secreto de sus ojos
2009 — a.k.a. The Secret in Their Eyes, in 12 top lists Check -
15
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
16
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
17
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
18
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check