Lynx's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Shadow of a Doubt
1943, in 15 top lists Check -
2
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
3
Chinatown
1974, in 31 top lists Check -
4
Vertigo
1958, in 42 top lists Check -
5
The Third Man
1949, in 37 top lists Check -
6
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
7
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
8
Hedwig and the Angry Inch
2001, in 9 top lists Check -
9
The Patsy
1928, in 3 top lists Check -
10
Raging Bull
1980, in 34 top lists Check -
11
Aliens
1986, in 24 top lists Check -
12
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
13
Invasion of the Body Snatchers
1956, in 19 top lists Check -
14
Repulsion
1965, in 17 top lists Check