Majortom420's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
2
Akira
1988, in 22 top lists Check -
3
Alien
1979, in 30 top lists Check -
4
American History X
1998, in 12 top lists Check -
5
Baraka
1992, in 5 top lists Check -
6
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
7
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
8
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
9
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
10
The Deer Hunter
1978, in 26 top lists Check -
11
District 9
2009, in 10 top lists Check -
12
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
13
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
14
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
15
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
16
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
17
The French Connection
1971, in 23 top lists Check -
18
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
19
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
20
Ghostbusters
1984, in 13 top lists Check -
21
Ghostbusters II
1989, in 2 top lists Check -
22
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
23
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
24
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
25
Honey, I Shrunk the Kids
1989, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 73