Malli's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
2
District 9
2009, in 10 top lists Check -
3
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
4
Terminator Salvation
2009, in 2 top lists Check -
5
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
6
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
7
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
8
The Boondock Saints
1999, in 3 top lists Check -
9
High Fidelity
2000, in 3 top lists Check -
10
Memphis Belle
1990, in 0 top lists Check