Manar's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
2
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
3
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
4
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
5
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
6
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
7
The Curious Case of Benjamin Button
2008, in 6 top lists Check -
8
Home Alone 2: Lost in New York
1992, in 3 top lists Check -
9
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
10
300
2006, in 6 top lists Check -
11
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
12
Cast Away
2000, in 3 top lists Check -
13
The Mask
1994, in 5 top lists Check -
14
Ratatouille
2007, in 14 top lists Check -
15
Aladdin
1992, in 14 top lists Check -
16
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
17
X: First Class
2011 — a.k.a. X-Men: First Class, in 3 top lists Check -
18
Sleepy Hollow
1999, in 4 top lists Check -
19
Speed
1994, in 9 top lists Check -
20
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
21
Despicable Me
2010, in 3 top lists Check -
22
Limitless
2011, in 0 top lists Check -
23
Planet of the Apes
2001, in 2 top lists Check -
24
The Emperor's New Groove
2000, in 3 top lists Check -
25
Flightplan
2005, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 26