Mandy_morgan's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
2
Inception
2010, in 21 top lists Check -
3
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
4
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
5
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
6
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
7
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
8
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
9
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
10
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
11
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
12
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
13
District 9
2009, in 10 top lists Check -
14
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
15
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
16
Million Dollar Baby
2004, in 12 top lists Check -
17
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
18
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check