Marcia's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
4
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
5
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
6
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
7
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
8
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
9
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
10
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
11
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
12
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
1998, in 8 top lists Check -
13
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
14
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check