Marsbars87's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
American History X
1998, in 12 top lists Check -
2
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
3
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
4
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
5
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
6
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
7
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
8
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
9
It's a Wonderful Life
1946, in 33 top lists Check -
10
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
11
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
12
O Brother, Where Art Thou?
2000, in 6 top lists Check -
13
The Wizard of Oz
1939, in 38 top lists Check -
14
Stand by Me
1986, in 11 top lists Check -
15
Office Space
1999, in 7 top lists Check -
16
Fantastic Mr. Fox
2009, in 9 top lists Check -
17
E.T. the Extra-Terrestrial
1982, in 30 top lists Check -
18
High Fidelity
2000, in 3 top lists Check -
19
Modern Times
1936, in 30 top lists Check -
20
Breakfast at Tiffany's
1961, in 9 top lists Check -
21
City Lights
1931, in 34 top lists Check -
22
Once
2007, in 4 top lists Check -
23
127 Hours
2010, in 1 top list Check -
24
The Great Dictator
1940, in 25 top lists Check -
25
True Grit
2010, in 6 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 116