MaximillianCh's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Up
2009, in 16 top lists Check -
2
Happy Feet
2006, in 2 top lists Check -
3
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
4
Despicable Me
2010, in 3 top lists Check -
5
Rio
2011, in 2 top lists Check -
6
Big Hero 6
2014, in 3 top lists Check -
7
Catch Me If You Can
2002, in 9 top lists Check -
8
101 Dalmatians
1996, in 3 top lists Check -
9
Casper
1995, in 2 top lists Check -
10
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
11
The Lone Ranger
2013, in 1 top list Check -
12
The Terminal
2004, in 1 top list Check -
13
Eat Pray Love
2010, in 1 top list Check -
14
Suits
2011, in 0 top lists Check -
15
Bad Grandpa
2013, in 0 top lists Check -
16
If I Stay
2014, in 0 top lists Check -
17
My Sassy Girl
2008, in 0 top lists Check