Maymartiins's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
Inception
2010, in 21 top lists Check -
4
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
5
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
6
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
7
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
8
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
9
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
10
Toy Story 3
2010, in 16 top lists Check -
11
The Artist
2011, in 8 top lists Check -
12
Warrior
2011, in 4 top lists Check -
13
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
14
How to Train Your Dragon
2010, in 11 top lists Check -
15
Tropa de Elite 2: O Inimigo Agora é Outro
2010 — a.k.a. Elite Squad: The Enemy Within, in 1 top list Check -
16
Drive
2011, in 8 top lists Check -
17
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
18
The Social Network
2010, in 13 top lists Check -
19
50/50
2011, in 0 top lists Check -
20
Moneyball
2011, in 3 top lists Check -
21
We Need to Talk About Kevin
2011, in 5 top lists Check -
22
Take Shelter
2011, in 2 top lists Check -
23
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
24
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
25
Memento
2000, in 27 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 41