MontseAG's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Casablanca
1942, in 39 top lists Check -
2
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
3
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
4
Rebel Without a Cause
1955, in 16 top lists Check -
5
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
6
Before Sunrise
1995, in 14 top lists Check -
7
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
8
La dolce vita
1960 — a.k.a. La Dolce Vita, in 22 top lists Check -
9
Dracula
1931, in 11 top lists Check -
10
Edward Scissorhands
1990, in 10 top lists Check -
11
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
12
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
13
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
14
Sleepy Hollow
1999, in 4 top lists Check -
15
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
16
The Graduate
1967, in 29 top lists Check -
17
The Wizard of Oz
1939, in 38 top lists Check -
18
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
19
Cidade de Deus
2002 — a.k.a. City of God, in 22 top lists Check -
20
Toy Story
1995, in 25 top lists Check -
21
Paris, je t'aime
2006, in 0 top lists Check -
22
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
23
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
24
Beauty and the Beast
1991, in 19 top lists Check -
25
Tangled
2010, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 38