Mosyo.irmak's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
2
Edward Scissorhands
1990, in 10 top lists Check -
3
Brave
2012, in 2 top lists Check -
4
Hercules
1997, in 4 top lists Check -
5
Mulan
1998, in 5 top lists Check -
6
Billy Elliot
2000, in 7 top lists Check -
7
Boys Don't Cry
1999, in 7 top lists Check -
8
Being John Malkovich
1999, in 14 top lists Check -
9
The Fifth Estate
2013, in 0 top lists Check -
10
Mr. Nobody
2009, in 4 top lists Check -
11
Pride
2014, in 3 top lists Check -
12
Hysteria
2011, in 0 top lists Check -
13
Shortbus
2006, in 2 top lists Check -
14
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
15
Only Lovers Left Alive
2013, in 4 top lists Check -
16
The Man from Earth
2007, in 1 top list Check -
17
Intersexion
2012, in 0 top lists Check -
18
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
19
The Lion King
1994, in 24 top lists Check