Msemly1's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Whiplash
2014, in 14 top lists Check -
2
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
3
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
4
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
5
Arrival
2016, in 11 top lists Check -
6
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
7
The Incredibles
2004, in 13 top lists Check -
8
The Grand Budapest Hotel
2014, in 17 top lists Check -
9
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
10
Nightcrawler
2014, in 5 top lists Check -
11
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
12
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check