Neeraj_2407's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
2
Before Sunset
2004, in 18 top lists Check -
3
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
4
Kramer vs. Kramer
1979, in 8 top lists Check -
5
Jodaeiye Nader az Simin
2011 — a.k.a. A Separation, in 15 top lists Check -
6
Dev.D
2009, in 0 top lists Check -
7
Reservoir Dogs
1992, in 26 top lists Check -
8
Sex, Lies, and Videotape
1989, in 11 top lists Check -
9
Mou gaan dou
2002 — a.k.a. Infernal Affairs, in 14 top lists Check -
10
Eastern Promises
2007, in 5 top lists Check -
11
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
12
Shakespeare in Love
1998, in 12 top lists Check -
13
Chasing Amy
1997, in 2 top lists Check -
14
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
15
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
16
The Truman Show
1998, in 14 top lists Check -
17
Jerry Maguire
1996, in 8 top lists Check -
18
The Insider
1999, in 5 top lists Check -
19
The Full Monty
1997, in 7 top lists Check -
20
The 40 Year Old Virgin
2005 — a.k.a. The 40-Year-Old Virgin, in 5 top lists Check -
21
Mission: Impossible
1996, in 4 top lists Check -
22
Kung Fu Panda
2008, in 4 top lists Check -
23
Ocean's Eleven
2001, in 6 top lists Check -
24
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
25
Akira
1988, in 22 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 133