Nes1983's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
10
Corpse Bride
2005, in 0 top lists Check -
19
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
25
The Simpsons Movie
2007, in 3 top lists Check -
26
Futurama
1999, in 0 top lists Check -
44
The Jungle Book
1967, in 11 top lists Check -
50
Coraline
2009, in 3 top lists Check -
60
Bee Movie
2007, in 2 top lists Check -
74
Kôkaku Kidôtai
1995 — a.k.a. Ghost in the Shell, in 12 top lists Check -
97
Antz
1998, in 2 top lists Check -
107
Megamind
2010, in 2 top lists Check -
127
Paprika
2006, in 7 top lists Check -
148
Yellow Submarine
1968, in 8 top lists Check -
200
Pink Floyd: The Wall
1982, in 8 top lists Check -
232
Hotaru no haka
1988 — a.k.a. Grave of the Fireflies, in 21 top lists Check -
280
Pinocchio
1940, in 15 top lists Check -
289
Redline
2009, in 2 top lists Check -
290
Heavy Metal
1981, in 2 top lists Check -
299
A kaito
1998 — a.k.a. Kite, in 0 top lists Check -
305
The Nightmare Before Christmas
1993, in 16 top lists Check -
335
Inside Out
2015, in 18 top lists Check