Oxenfree's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Twin Peaks
1990, in 3 top lists Check -
2
Apocalypse Now
1979, in 37 top lists Check -
3
Synecdoche, New York
2008, in 9 top lists Check -
4
Blue Velvet
1986, in 27 top lists Check -
5
Shin seiki Evangelion Gekijô-ban: Air/Magokoro...
1997 — a.k.a. Neon Genesis Evangelion: The End of Evangelion, in 8 top lists Check -
6
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
7
Hausu
1977 — a.k.a. House, in 8 top lists Check -
8
Lost Highway
1997, in 10 top lists Check -
9
Eyes Wide Shut
1999, in 11 top lists Check -
10
Aftersun
2022, in 3 top lists -
11
Ai no mukidashi
2008 — a.k.a. Love Exposure, in 3 top lists Check -
12
La montaña sagrada
1973 — a.k.a. The Holy Mountain, in 9 top lists Check -
13
Midsommar
2019, in 4 top lists -
14
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
15
Mandy
2018, in 4 top lists -
16
Climax
2018, in 3 top lists -
17
Twin Peaks: Fire Walk with Me
1992, in 6 top lists Check -
18
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
19
Orion and the Dark
2024, in 0 top lists -
20
Mishima: A Life in Four Chapters
1985, in 6 top lists Check -
21
Vertigo
1958, in 42 top lists Check -
22
Sunset Blvd.
1950 — a.k.a. Sunset Boulevard, in 35 top lists Check -
23
Mulholland Dr.
2001 — a.k.a. Mulholland Drive, in 26 top lists Check -
24
Happiness
1998, in 8 top lists Check -
25
Good Time
2017, in 2 top lists
Showing items 1 – 25 of 98