Parapadme's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Free Willy
1993, in 1 top list Check -
2
Seven Pounds
2008, in 0 top lists Check -
3
Secret Window
2004, in 0 top lists Check -
4
50 First Dates
2004, in 2 top lists Check -
5
Slither
2006, in 3 top lists Check -
6
Cabin Fever
2002, in 1 top list Check -
7
Ong-bak
2003 — a.k.a. Ong-Bak: The Thai Warrior, in 2 top lists Check -
8
Apocalypto
2006, in 2 top lists Check -
9
The Butterfly Effect
2004, in 0 top lists Check -
10
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
11
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
12
All Dogs Go to Heaven
1989, in 0 top lists Check -
13
Saved!
2004, in 0 top lists Check -
14
Mighty Joe Young
1998, in 0 top lists Check -
15
Bubble Boy
2001, in 0 top lists Check -
16
Fired Up!
2009, in 0 top lists Check