Phyre's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
3
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
4
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
5
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
6
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
7
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
8
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
9
District 9
2009, in 10 top lists Check -
10
Alien
1979, in 30 top lists Check -
11
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
12
127 Hours
2010, in 1 top list Check -
13
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
14
The Fountain
2006, in 4 top lists Check -
15
The Others
2001, in 9 top lists Check -
16
Pi
1998, in 6 top lists Check -
17
Grindhouse
2007, in 1 top list Check -
18
Blue Valentine
2010, in 2 top lists Check -
19
Death Proof
2007, in 3 top lists Check -
20
Melancholia
2011, in 10 top lists Check -
21
Planet Terror
2007, in 1 top list Check -
22
The Texas Chain Saw Massacre
1974, in 15 top lists Check -
23
The Hours
2002, in 7 top lists Check -
24
Rise of the Planet of the Apes
2011, in 2 top lists Check -
25
The Devil's Advocate
1997, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 61