Pleuratus's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
K-PAX
2001, in 0 top lists Check -
2
Charlie Wilson's War
2007, in 0 top lists Check -
3
You Don't Know Jack
2010, in 0 top lists Check -
4
Annie
1982, in 2 top lists Check -
5
Ink
2009, in 1 top list Check -
6
Cowboys & Aliens
2011, in 0 top lists Check -
7
Dirty Pretty Things
2002, in 2 top lists Check -
8
The Iron Lady
2011, in 0 top lists Check -
9
Animal Farm
1954, in 2 top lists Check -
10
Che: Part One
2008, in 1 top list Check -
11
True Grit
1969, in 2 top lists Check -
12
A Dangerous Method
2011, in 0 top lists Check -
13
World's Greatest Dad
2009, in 0 top lists Check -
14
Sin nombre
2009 — a.k.a. Sin Nombre, in 0 top lists Check -
15
Body of Lies
2008, in 0 top lists Check -
16
Malèna
2000, in 0 top lists Check -
17
Paradise Now
2005, in 6 top lists Check -
18
Revolver
2005, in 0 top lists Check -
19
Two Lovers
2008, in 3 top lists Check -
20
Defiance
2008, in 0 top lists Check -
21
Shark Tale
2004, in 2 top lists Check -
22
The Bank Job
2008, in 0 top lists Check -
23
Agora
2009, in 0 top lists Check -
24
Anger Management
2003, in 2 top lists Check -
25
The Age of Innocence
1993, in 6 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 282