Polarbearking10's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
3
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
4
American History X
1998, in 12 top lists Check -
5
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check -
6
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
7
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
8
Children of Men
2006, in 13 top lists Check -
9
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
10
The Incredibles
2004, in 13 top lists Check -
11
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
12
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
13
O Brother, Where Art Thou?
2000, in 6 top lists Check -
14
Moonrise Kingdom
2012, in 9 top lists Check -
15
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
16
Silver Linings Playbook
2012, in 7 top lists Check -
17
The Pursuit of Happyness
2006, in 3 top lists Check -
18
Crash
2004, in 4 top lists Check -
19
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
20
Looper
2012, in 2 top lists Check -
21
Arrival
2016, in 11 top lists Check -
22
Napoleon Dynamite
2004, in 4 top lists Check -
23
The Revenant
2015, in 11 top lists Check -
24
Zootopia
2016, in 7 top lists Check -
25
Cube
1997, in 5 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 35