Pyros9's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
2
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
3
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
4
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
5
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
6
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
7
District 9
2009, in 10 top lists Check -
8
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check -
9
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
10
Rocky
1976, in 20 top lists Check -
11
Planet of the Apes
1968, in 16 top lists Check -
12
Dances with Wolves
1990, in 18 top lists Check