Quinny's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Rush Hour
1998, in 3 top lists Check -
2
Rush Hour 2
2001, in 3 top lists Check -
3
Rush Hour 3
2007, in 3 top lists Check -
4
Shanghai Knights
2003, in 0 top lists Check -
5
Shanghai Noon
2000, in 1 top list Check -
6
Drive
2011, in 8 top lists Check -
7
The Nice Guys
2016, in 1 top list Check -
8
Lone Survivor
2013, in 1 top list Check -
9
Just Go with It
2011, in 1 top list Check -
10
50/50
2011, in 0 top lists Check -
11
The Mask of Zorro
1998, in 2 top lists Check -
12
Bridget Jones's Baby
2016, in 1 top list Check -
13
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
14
Bad Boys II
2003, in 2 top lists Check -
15
Silver Linings Playbook
2012, in 7 top lists Check -
16
Gangster Squad
2013, in 0 top lists Check -
17
Wanted
2008, in 2 top lists Check -
18
Dumb and Dumber
1994, in 8 top lists Check -
19
Broer
2015, in 0 top lists Check -
20
The Foreigner
2017, in 0 top lists Check -
21
Skyfall
2012, in 4 top lists Check -
22
Law Abiding Citizen
2009, in 0 top lists Check -
23
What's Eating Gilbert Grape
1993, in 1 top list Check -
24
The Fugitive
1993, in 8 top lists Check -
25
Iedereen beroemd!
2000 — a.k.a. Everybody's Famous!, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 74