Raxacorico's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
2
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
3
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
4
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
5
The Thing
1982, in 20 top lists Check -
6
Young Frankenstein
1974, in 14 top lists Check -
7
Iron Man
2008, in 8 top lists Check -
8
City Lights
1931, in 34 top lists Check -
9
Modern Times
1936, in 30 top lists Check -
10
It Happened One Night
1934, in 29 top lists Check -
11
Duck Soup
1933, in 24 top lists Check -
12
Bringing Up Baby
1938, in 23 top lists Check -
13
The Thin Man
1934, in 14 top lists Check -
14
A Night at the Opera
1935, in 17 top lists Check -
15
Notorious
1946, in 24 top lists Check -
16
The Great Dictator
1940, in 25 top lists Check -
17
It's a Wonderful Life
1946, in 33 top lists Check -
18
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
19
The Philadelphia Story
1940, in 22 top lists Check -
20
Arsenic and Old Lace
1944, in 9 top lists Check -
21
Ed Wood
1994, in 9 top lists Check -
22
The Haunting
1963, in 6 top lists Check -
23
Jules et Jim
1962 — a.k.a. Jules and Jim, in 21 top lists Check -
24
Withnail & I
1987, in 14 top lists Check -
25
American Graffiti
1973, in 17 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 31