Replayboii's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
2
Snatch
2000, in 11 top lists Check -
3
Kimi no na wa.
2016 — a.k.a. Your Name., in 12 top lists Check -
4
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
5
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
6
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
7
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
8
Casablanca
1942, in 39 top lists Check -
9
Lucky Number Slevin
2006, in 0 top lists Check -
10
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
11
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
12
Trust
2010, in 0 top lists Check -
13
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
14
The Butterfly Effect
2004, in 0 top lists Check -
15
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
16
I Am Number Four
2011, in 0 top lists Check -
17
Drive Angry
2011, in 0 top lists Check -
18
District 9
2009, in 10 top lists Check -
19
Hereafter
2010, in 0 top lists Check -
20
The A-Team
2010, in 0 top lists Check -
21
Machete
2010, in 1 top list Check -
22
Scott Pilgrim vs. the World
2010, in 6 top lists Check -
23
The Kentucky Fried Movie
1977, in 0 top lists Check -
24
The Next Three Days
2010, in 0 top lists Check -
25
Celda 211
2009 — a.k.a. Cell 211, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 333