Ronet's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
5
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
10
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
11
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
13
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
21
Zodiac
2007, in 14 top lists Check -
25
In Bruges
2008, in 6 top lists Check -
31
Brat
1997 — a.k.a. Brother, in 2 top lists Check -
43
Brat 2
2000 — a.k.a. Brother 2, in 0 top lists Check -
44
The Chase
1994, in 1 top list Check -
47
Demolition Man
1993, in 1 top list Check -
51
Desperado
1995, in 2 top lists Check -
68
Blood Simple
1984, in 10 top lists Check -
71
Thief
1981, in 5 top lists Check -
78
Papillon
1973, in 6 top lists Check -
80
Assault on Precinct 13
1976, in 6 top lists Check -
83
To Live and Die in L.A.
1985, in 2 top lists Check -
84
Cruising
1980, in 2 top lists Check -
92
Heat
1995, in 23 top lists Check -
94
Clue
1985, in 2 top lists Check -
97
The Thin Man
1934, in 14 top lists Check