Salvader90's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
2
Guardians of the Galaxy
2014, in 3 top lists Check -
3
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
4
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
5
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
6
Kingsman: The Secret Service
2014, in 3 top lists Check -
7
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
8
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
9
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
10
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
11
Kill Bill: Vol. 1
2003, in 18 top lists Check -
12
The Lord of the Rings: The Return of the King
2003, in 29 top lists Check